Translate

Poezii de iarna pentru toti / Desaga lui Moş Crăciun - Poezii de Emilia Plugaru

Poezii de iarna pentru toti / Desaga lui Moş Crăciun - Poezii de Emilia Plugaru



Poezii de iarna

      Dragi părinţi, se apropie cu paşi repezi Crăciunul şi ne-am gândit să le facem o surpriză celor mici de Crăciun. Mai jos vă prezentăm o multitudine de poezii special culese pentru sărbătorile de iarnă. Aşadar copii, fiţi ascultători pentru a veni Moş Crăciun cu darurile mult asteptate


                       Desaga lui Moş Crăciun


                                               de Emilia Plugaru

                        Moş Crăciune, să mă crezi:

                        Eu în fiecare seară

                        Te aştept şi te visez

                        Cum te-ntorci la mine iară.




                        Dacă nu-mi aduci cadouri

                        N-o să-mi pară tare rău,

                        Dar adu-mi un car de nouri

                        Cu omăt din sacul tău!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

Postări populare

Bloguri, Bloggeri si Cititori