Translate

Poezii despre familie postate pentru cei mici / Poezii cu tema-Eu si familia mea! dedicate copiilor

Poezii despre familie postate pentru cei mici / Poezii cu tema-Eu si familia mea! dedicate copiilor



Poezii / Fise cu tema-Eu si familia mea



                                                            Ce este familia?

           În viziunea mea, o familie trebuie să îndeplinească anumite condiţii şi anume: să existe înţelegere, să persiste iubirea, şi nu în ultimul rând respectul. Familia reprezintă: mediul în care creştem, luăm primele lecţii de educaţie şi de cunoaştere a lumii, o fortăreață în care membrii ei se simt în siguranță şi totodată o comoară cea mai de preț pe care o poate avea cineva, valoarea ei fiind inestimabilă.

Cu toate că fiecare familie constituie un colectiv ai cărui membri au drepturi egale, totuşi părinţii se deosebesc de copii prin faptul că primii conduc familia, pe când ceilalţi primesc educaţia în familie. –A. S. MAKARENKO



Poezii cu tema-Familia mea:























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

Postări populare

Bloguri, Bloggeri si Cititori