Translate

Sfredelus si bunica - Poezii cu tema - Eu si familia mea / CELE MAI FRUMOASE POEZII CU TEMA FAMILIA MEA

Sfredelus si bunica - Poezii cu tema - Eu si familia mea / CELE MAI FRUMOASE POEZII CU TEMA FAMILIA MEA


Poezii cu tema- Eu si familia mea



Sfredelus si bunica

 (de D. Botez)




Sfredelus are-o bunica.
Sta acasa singurica,
Findca e batrana-acus
Si cu ea sta
Sfredelus.
Amandoi fac treaba-n casa:
Ea gateste pentru masa,
Iar el nu-si mai afla loc:
Cara lemne pentru foc;
El le taie cu-o secure,
El le-aduce din padure.
El le urca sus pe deal,
El e vizitiu si cal
Si se-ndeamna la urcus: -
Hai calut, hai
Sfredelus!
Bunicuta cand il vede,
Bucuroasa se repede
Sa-i descarce ea caruta,
Si-l pofteste bunicuta,
Dandu-i un pahar cu ceai:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

Postări populare

Bloguri, Bloggeri si Cititori