Translate

INVATATOAREA- cantecel postat pentru micuti / CANTECELE FABULOASE DE TOAMNA

INVATATOAREA- cantecel postat pentru micuti / CANTECELE FABULOASE DE TOAMNA



Cantece de toamna



Invatatoarea




Suntem veseli si cantam, inspre scoala ne-ndreptam
Pentru ca-n fiecare zi, pe ea o vom intalni
R:Fiecare are o invatatoare
Asa iubitoare, cum am eu
Imi spune intruna, cand sa ridic mana
Sa fiu ascultator mereu

Doamna ne-nvata de toate:
Romana, geografie, mate
Si ne-nvata sa pictam, sa cantam, sa ne purtam
R:Fiecare are o invatatoare
Asa iubitoare, cum am eu
Imi spune intruna, cand sa ridic mana
Sa fiu ascultator mereu

Chiar daca ne-a mai certat
Doar de bine ne-a invatat
Ca se-ncrunta, ca zambeste
Noi stim toti ca ne iubeste
R:Fiecare are o invatatoare
Asa iubitoare, cum am eu
Imi spune intruna, cand sa ridic mana
Sa fiu ascultator mereu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

Postări populare

Bloguri, Bloggeri si Cititori