Translate

Copiii scoala a-nceput - cantecel despre toamna / CELE MAI APRECIATE CANTECE DE TOAMNA

Copiii scoala a-nceput - cantecel despre toamna / CELE MAI APRECIATE CANTECE DE TOAMNA

Cantece de toamna




Copiii scoala a-nceput 

Vacanţa a trecut, copii
Ce bine-am petrecut!
E toamnă, clopoţelul sună,
Şcoala a-nceput!

Pe bănci n-aşteaptă cărţi, caiete,
Hai veniti, copii!
Să fim atenţi şi în carnet
S-avem doar bucurii!




Salut copii, profesori dragi!
La şcoală-am revenit,
Li li lu lu lu lu la li,
Bine v-am regăsit!
Vacanţa a trecut, copii
Ce bine-am petrecut!
E toamnă, clopoţelul sună,
Şcoala a-nceput!

Pe bănci n-aşteaptă cărţi, caiete,
Hai veniti, copii!
Să fim atenţi şi în carnet
S-avem doar bucurii!

Salut copii, profesori dragi!
La şcoală-am revenit,
Li li lu lu lu lu la li

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

Postări populare

Bloguri, Bloggeri si Cititori