Translate

Scrisoare - Poezii de Otilia Cazimir / Poezii de Craciun pentru copii

Scrisoare - Poezii de Otilia Cazimir / Poezii de Craciun pentru copii


                           Dragi părinţi, se apropie cu paşi repezi Crăciunul şi ne-am gândit să le facem o surpriză celor mici de Crăciun. Mai jos vă prezentăm o multitudine de poezii special culese pentru sărbătorile de iarnă. Aşadar copii, fiţi ascultători pentru a veni Moş Crăciun cu darurile mult asteptate


Poezii de Craciun




                                 Scrisoare

                                            de Otilia Cazimir



                        Moş-Crăciun, toţi îmi spun

                        Că eşti darnic şi eşti bun.

                        Eu îţi scriu de mai-nainte

                        Că-s un bieţel cuminte,



                        Şi-ţi mai scriu, aşa, să ştii,

                        Că eu nu-ţi cer jucării,

                        Cum ţi-ar cere alţi copii –

                        Însă nu m-aş supăra

                        Dacă tot mi-ai da ceva!



                        Dacă vrei, dă-mi o plăcuţă,

                        Că mi-am spart-o pe cea veche,

                        Adă pentru pisicuţă,

                        Motocel roş la ureche.



                        Lui bunicu – o lulea –

                        C-a pierdut-o, sărăcuţu’…

                        Poate-aduci vreun os lui Cuţu?

                        Poate ai vreo acadea?



                        Lui Dănuţ cel mititel,

                        Care plânge-n copăiţă,

                        Să-i aduci un covrigel…

                        Noapte bună!

                        Niculiţă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

Postări populare

Bloguri, Bloggeri si Cititori