Translate

SUNT COPIL CA FIECARE - poezii oferite tuturor copiilor / POEZII CU TEMA-Eu si familia mea

SUNT COPIL CA FIECARE - poezii oferite tuturor copiilor / POEZII CU TEMA-Eu si familia mea




Poezii-Eu si familia mea





                                        SUNT COPIL CA FIECARE de Adrian Păunescu Sunt copil ca fiecare Şi mă joc mereu, Jucăria cea mai mare Este tatăl meu . Şi când tata nu-i acasă Ci-i altundeva , Jucăria cea frumoasă Este mama mea Şi când mama şi cu tata Sunt plecaţi de-aici Pentru joc, să ţineţi seama, Am nişte bunici. Scumpă mamă, dragă tată Roata nu stă-n loc, Că voi fi şi eu odată Jucărie-n joc.


SUNT COPIL CA FIECARE  
                       de Adrian Păunescu




Sunt copil  ca fiecare  
Şi mă joc mereu, 
Jucăria cea mai mare 
Este tatăl meu
Şi când tata nu-i acasă 
Ci-i altundeva , 
Jucăria cea frumoasă  
Este mama mea

Şi când mama şi cu tata 
Sunt plecaţi de-aici 
Pentru joc, să ţineţi seama, 
Am nişte bunici.

Scumpă mamă, dragă tată 
Roata nu stă-n loc, 
Că voi fi şi eu odată 
Jucărie-n joc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

Postări populare

Bloguri, Bloggeri si Cititori